Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар
« Лютий 2015 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Архів записів
- 2013 Травень
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2016 Січень
- 2016 Вересень
- 2016 Грудень
- 2017 Лютий
- 2017 Травень
- 2017 Липень
- 2017 Жовтень
- 2018 Лютий
- 2019 Травень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2023 Червень
Друзі сайту
12:06 Районний семінар-практикум працівників психологічної служби | |
30 січня 2015 року на базі Радивилівського методичного кабінету проведено семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з теми «Створення системи комплексної психологічної та соціально-психологічної допомоги у навчальних закладах освіти». Учасники засідання ознайомлювалися з основними принципами психологічної допомоги соціально дезадаптованим підліткам, формуванням іміджу старшокласника. Опрацювали інноваційні методи роботи фахівців психологічної служби щодо збереження професійного здоров’я педагога та профілактики синдрому емоційного вигорання. З метою підвищення рівня поінформованості фахівців, створення позитивного настрою та активізації учасників семінару Бруякою Людмилою Володимирівною, практичним психологом Башарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, було проведено інтерактивні вправи «Етюд», «Баланс реальний та бажаний», «Вибір цінностей», «Обмеження», робота в групах, де учасники визначали фактори, що сприяють виникненню професійних стресів та ознаки (симптоми) тривалого стресу, блок діагностування та вправи на психоемоційну розрядку. На завершення учасники підвели підсумки роботи засідання семінару-практикуму та обговорили проект методичних рекомендацій з вищезазначеної теми. | |
|
Всього коментарів: 0 | |