Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Пошук
Архів записів
- 2013 May
- 2013 December
- 2014 January
- 2014 March
- 2014 April
- 2014 May
- 2014 October
- 2014 December
- 2015 February
- 2015 March
- 2015 April
- 2015 September
- 2015 October
- 2015 November
- 2016 January
- 2016 September
- 2016 December
- 2017 February
- 2017 May
- 2017 July
- 2017 October
- 2018 February
- 2019 May
- 2020 January
- 2020 February
- 2020 March
- 2020 May
- 2020 August
- 2020 October
- 2020 November
- 2020 December
- 2021 February
- 2021 March
- 2021 April
- 2021 August
- 2021 September
- 2021 October
- 2021 November
- 2021 December
- 2022 January
Друзі сайту
Науково-методична проблемна тема школи:
«Розвиток професійної компетентності вчителя як чинник формування компетентності учня»
ПОЛОЖЕННЯпро методичну раду
Башарівської загальноосвітньої школи
І–ІІІ ступенівМетодична рада є головним органом управління науково методичною роботою в школі. НМР є органом колективного обговорення різних проблем щодо науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, прийняття певних перспективних рішень.
Організація MP:
- НМР збирається 3-4 рази на рік;
- У структурі створюються і функціонують творчі групи, методичні об'єднання, секції педагогів.
Мета роботи MP:
- Підвищення професійності майстерності і творчого пошуку вчителів;
- Удосконалення навчально-виховного процесу;
- Науково методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- Навчання педагогічних кадрів.
Завдання MP:
- Діагностика науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу і методичної роботи школи;
- Створення і організація творчих груп і об'єднань педагогічних працівників;
- Розробка різних варіантів змісту освіти, навчальних планів і програм, форм і методів навчально-виховного процесу.
Зміст діяльності MP:
- Організовувати роботу з підвищення кваліфікації педагогів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
- Формує мету і завдання методичного забезпечення і навчально-виховного процесу, методичного навчання педагогічних кадрів.
- Здійснює планування, організацію і регулювання навчання кадрів, сприяє розвитку їхньої творчої ініціативи, аналізує і оцінює їх здобутки.
Структура методичної роботи