Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар
« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Архів записів
- 2013 Травень
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2016 Січень
- 2016 Вересень
- 2016 Грудень
- 2017 Лютий
- 2017 Травень
- 2017 Липень
- 2017 Жовтень
- 2018 Лютий
- 2019 Травень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2023 Червень
Друзі сайту
Психологічна підтримка учнів під час
навчально-виховного процесу
Психологічна підтримка – це один з найважливіших чинників, що визначають успішність дитини. Як же підтримати учня?
Справжня підтримка повинна ґрунтуватися на підкресленні здібностей, можливостей, позитивних сторін дитини. Підтримувати дитину – значить вірити в неї. Підтримка заснована на вірі в природжену здатність особи долати життєві труднощі при підтримці тих, кого вона вважає значущими для себе. Дорослі мають немало нагоди, щоб продемонструвати дитині своє задоволення від її досягнень або зусиль. Інший шлях – навчити підлітка справлятися з різними задачами, створивши у нього установку: «Ти можеш це зробити».
Щоб показати віру в дитину, потрібно мати мужність і бажання зробити наступне:
забути про минулі невдачі дитини;
допомогти дитині знайти упевненість у тому, що вона зможе справитися з даною задачею;
пам’ятати про минулі успіхи і повертатися до них, а не до помилок.
Існують слова, які підтримують дітей, наприклад: «Знаючи тебе, я упевнений, що ти все зробиш добре», «Ти знаєш це дуже добре».
Підтримувати можна за допомогою дотиків, спільних дій.
Пам’ятайте основні принципи психологічної підтримки:
Надайте дитині увагу (цікавтеся її настроєм, станом здоров’я, проявляйте турботу про її потреби).
Виражайте учневі готовність допомогти і допомагайте в різних питаннях, що турбують.
Розказуйте про свій досвід подолання певних проблем, де це доречно.
Прагніть виражати упевненість у власних силах, не лякайте провалом.
Самі постарайтеся регулювати своє хвилювання і не переносити його на дитину.
І пам’ятайте: найголовніше - понизити напругу і тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять.
ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ!
• Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!
• Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
• Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
• Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей.
• Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це балує дітей.
• Будьте справедливими, розумійте своїх учнів.
• Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику.
• Умійте терпляче виправляти помилки – думки, дії, вчинки; навчіться переконувати.
• Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними.
• Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду.
• Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег.
• Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями.
Пам’ятайте, Ви – основний приклад для наслідування…