Четвер, 19.07.2018, 08:57
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас, Гість
Авторизація
Відвідуваність
Пошук по сайту
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 34
Психологічна підтримка учнів під час навчально-виховного процесу Психологічна підтримка – це один з найважливіших чинників, що визначають успішність дитини. Як же підтримати учня? Справжня підтримка повинна ґрунтуватися на підкресленні здібностей, можливостей, позитивних сторін дитини. Підтримувати дитину – значить вірити в неї. Підтримка заснована на вірі в природжену здатність особи долати життєві труднощі при підтримці тих, кого вона вважає значущими для себе. Дорослі мають немало нагоди, щоб продемонструвати дитині своє задоволення від її досягнень або зусиль. Інший шлях – навчити підлітка справлятися з різними задачами, створивши у нього установку: «Ти можеш це зробити». Щоб показати віру в дитину, потрібно мати мужність і бажання зробити наступне:  забути про минулі невдачі дитини;  допомогти дитині знайти упевненість у тому, що вона зможе справитися з даною задачею;  пам’ятати про минулі успіхи і повертатися до них, а не до помилок. Існують слова, які підтримують дітей, наприклад: «Знаючи тебе, я упевнений, що ти все зробиш добре», «Ти знаєш це дуже добре». Підтримувати можна за допомогою дотиків, спільних дій. Пам’ятайте основні принципи психологічної підтримки:  Надайте дитині увагу (цікавтеся її настроєм, станом здоров’я, проявляйте турботу про її потреби).  Виражайте учневі готовність допомогти і допомагайте в різних питаннях, що турбують.  Розказуйте про свій досвід подолання певних проблем, де це доречно.  Прагніть виражати упевненість у власних силах, не лякайте провалом.  Самі постарайтеся регулювати своє хвилювання і не переносити його на дитину. І пам’ятайте: найголовніше - понизити напругу і тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять. ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ! • Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя! • Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал. • Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість. • Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей. • Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це балує дітей. • Будьте справедливими, розумійте своїх учнів. • Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику. • Умійте терпляче виправляти помилки – думки, дії, вчинки; навчіться переконувати. • Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними. • Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду. • Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег. • Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями. Пам’ятайте, Ви – основний приклад для наслідування…