Середа, 21.11.2018, 11:56
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас, Гість
Авторизація
Відвідуваність
Пошук по сайту
Календар
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 36
Головна » 2015 » Вересень » 24 » Звіт директора школи
12:15
Звіт директора школи
Звіт директора Башарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся 20 серпня 2015 року о 12:00 годині. Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014-2015 навчального року. На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року. Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу. Педагогічний колектив школи у 2014 – 2015 навчальному році працював над реалізацією діагностичного етапу ( березень – грудень 2014 року ) та теоретичного етапу (січень – серпень 2015 року) науково – методичної проблемної теми “ Створення умов для якісної освіти шляхом використанням сучасних педагогічних технологій в системі компетентнісно – зорієнтованого підходу до навчально – виховного процесу ”. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада. Методична робота школи спрямована на підвищення професійної майстерності і розвитку творчості та ініціативи вчителів. Методичні структури закладу (методичне об’єднання вчителів початкових класів, керівник Павлишина Валентина Іванівна, методичне об’єднання класних керівників, керівник Павлишина Олеся Миколаївна ) працювали над вивченням основних засад використання сучасних педагогічних технологій в системі компетентнісно – зорієнтованого підходу до навчально – виховного процесу, аналізували та узагальнювали отримані дані діагностичних досліджень, розробляли рекомендації щодо розвитку мотиваційної сфери учнів, створювали банк інформації щодо впровадження проблемної теми в навчально – виховних процес, організовували самоосвітню роботу педагогів із вивчення проблемної теми. На належному рівні пройшли предметні тижні: інформатики , художньої культури, тиждень початкової освіти. Належна увага приділяється впровадженню сучасних інноваційних та інформаційних технологій в навчально-виховний процес. Належна увага приділяється підвищенню фахової майстерності вчителів в ході курсової перепідготовки. Так, 5 вчителів підвищили свою фахову майстерність при Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Підвищення освітнього рівня педагогів значною мірою сприяє проведена у встановленому порядку атестація вчителів. Гласна, об’єктивна і кваліфікована оцінка діяльності, заохочення кращих підвищує персональну відповідальність за якість педагогічної праці, стимулює удосконалення педагогічної майстерності і розвиток творчої ініціативи. За наслідками атестації було підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Коротун Любов Лук’янівні, вчителю початкових класів, Польовій Ірині Петрівні, вчителю української мови і літератури, Петровській Аллі Адамівні, вчителю фізики, Семенюк Людмилі Іларіонівні , вчителю математики; підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» Воронко Лідії Іллівні, вчителю початкових класів, Федчук Світлані Федорівні, вчителю початкових класів; присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» Довгаль Валентині Василівні, вчителю світової літератури. У 2014 – 2015 навчальному році на районному ярмарку – конкурсі педагогічної творчості було представлено такі посібники учителів: «Розвиток навичок текстотворення у молодших школярів на уроках української мови ( 2 клас )» (Коротун Л.Л.) , «Математична мозаїка» (Семенюк Л.І.), «Фізика для юнних ерудитів» (Петровська А.А.) – І місце. Протягом 2014 – 2015 навчального року робота педколективу була спрямована на компетенотнісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 17 учнів. У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах продовжено вивчення профілю української філології, у 8 класі вивчається з поглибленим вивченням історія, у 9 класі – біології. Учні нашої школи традиційно активні учасники різних конкурсів. Цього року стали учасниками конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 46 учасників. Результати перевірок, олімпіад, конкурсів дають підставу відзначити зростання рівня знань і вихованості учнів як результати цілеспрямованої діяльності педагогічного колективу. Призові місця на ІІ ( районному ) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад учні школи здобули 7 призових місць: Козак Роман, учень 10 класу, ІІІ місце з трудового навчання, вчитель Кошицький Михайло Михайлович; Ковальчук Павлина, учениця 10 класу, ІІІ місце з української мови і літератури, вчитель Павлишина Олеся Миколаївна та ІІІ місце з біології, вчитель Градова Валентина Олександрівна; Польова Діана, учениця 9 класу, ІІ місце з історії, вчитель Новосад Галина Сергіївна та І місце з англійської мови, вчитель Новосад Неля Степанівна; Гринюк Мар’яна, учениця 10 класу, ІІІ місце з астрономії, вчитель Петровська Алла Адамівна, ІІІ місце з географії, вчитель Вовк Галина Василівна. Значно покращились результати участі у конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт МАН : Ковальчук Павлина, учениця 10 класу, посіла ІІ місце на І етапі конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт МАН з історії України, вчитель Новосад Галина Сергіївна та ІІ місце на І етапі конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт МАН з української літератури, вчитель Павлишина Олеся Миколаївна. Учениця 9 класу, Польова Діана, здобула І місце у ІІ етапі Міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської та студенської молоді імені Тараса Шевченка, вчитель Польова Ірина Петрівна; Вальчук Ліна, учениця 5 класу, здобула ІІІ місце у ІІ етапі Міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської та студенської молоді імені Тараса Шевченка, вчитель Польова Ірина Петрівна. Довгалюк Руслана, учениця 10 класу здобула ІІ місце з легкої атлетики на районних спортивних змаганнях. Особлива увага приділялась формуванню ціннісних ставлень до праці та до мистецтва, оскільки за моніторингом вихованості учнів показники за цими ставленнями дещо нижчі. Виховна робота з школярами була спрямована на здійснення національно-патріотичного виховання. Протягом навчального року з учнями школи були проведені загальношкільні та класні виховні заходи згідно планів виховної роботи. Серед школярів було організовано благодійний ярмарок «Дари осені» під час якого зібрані та відправлені кошти на допомогу учасникам АТО, проведені акції “Від серця до серця”, «Лист пораненому», «Вітаємо героїв», «Листя», «Засвіти свічку», «Турбота», екологічний десант «Нагодуй птахів», операції “Чистота”, «Озеленення класу», «Посади дерево», «Яблуко», проведені рейди «Шкільне майно», «Перерва», «Урок». Протягом 2014 – 2015 навчального року проводилась значна робота з метою здійснення превентивного та правового виховання учнів, зокрема проведено тиждень правових знань , Всеукраїнський тиждень права, Всеукраїнський урок «Права людини», організовано зустрічі учнів школи із представниками правоохоронних органів, служби в справах сім’ї та молоді, медичними працівниками. В навчальному закладі проведені ряд заходів спрямованих на формування в учнів національних та патріотичних почуттів. Зокрема проведені такі заходи: День українського козацтва, День української писемності та мови,День голодомору, День початку революції гідності, День Збройних сил України, День Соборності України, День Пам’яті битві під Крутами, День пам’яті небесної сотні, День вигнання нацистських загарбників із села та Радивилівського району. Проведений Шевченківський тиждень, відзначені День Чорнобильської трагедії,День пам’яті та примирення, День перемоги над нацизмом у Європі, День Європи. У начальному закладі проведені виховні заходи приуроченні 200-річчю від дня народження М. Вербицького (автора державного гімну), Дню пам’яті князя Київського Володимира Великого, Хрестителя Руси-України. Учні школи приймали активну участь в акціях «Квітка пам’яті» та в конкурсах малюнків, творів та віршів на військово-патріотичну тематику. Класними керівниками згідно виховних планів роботи проведені виховні заходи з метою формування національно-патріотичного виховання: виховні години, години спілкування, бесіди, зустрічі. Під час проведення навчальних занять вчителі-предметники формували в учнів ціннісні ставлення, виховували особистісно-зорієнтовану особистість. До проведення заходів щодо здійснення національно-патріотичного виховання залучалися батьки та громадськість села. З метою формування в учнів ціннісного ставлення до мистецтва протягом навчального року в школі проводились конкурси малюнків. Учні школи приймали участь у районних конкурсах малюнків «Безпека на дорозі » (учениця 6 класу Гончук Софія - ІІІ місце),творчих робіт «Українське вікно» (учениця 10 класу Сідлярук Марія – ІІІ місце ), організовувались виставки творчих робіт учнів «Світ моїх захоплень», «Світ очима дітей», «Об’єднаймося ж, брати мої!», «Воскресни, писанко!», проведено день КТС, КТС «Майстерня Діда Мороза» та «Одягни ялинку», фотоконкурс «Моя Україна». Учні школи приймали активну участь у конкурсі художньої самодіяльності, інсценізації народних традицій та обрядів « Різдвяна зірка», святі «Осінній вернісаж». У розважальні програмі до Дня Святого Валентина «Стріли Амура». З нагоди святкування 8 Березня проведені загальношкільні свята «Від матері дітям добро передай», «Мати - берегиня роду». З учнями 7-10 класів організовано екскурсії в місто Львів з метою вивчення історичної та культурної спадщини. З метою формування ціннісного ставлення до себе, були проведені такі загальношкільні заходи: День толерантності, День боротьби зі СНІДом, тиждень здоров’я, тиждень безпеки дорожнього руху, бесіди з медичними працівниками щодо збереження здоров’я дітей, організовано медичний огляд учнів, заходи до Дня енергозбереження. Класними керівниками впродовж року проведені інструктажі, бесіди з охорони життя та здоров’я дітей, години спілкування, виховні години згідно планів виховної роботи. Організовано та проведено зустрічі з працівниками ДПС та дільничним інспектором щодо попередження дитячого травматизму та правопорушень серед школярів. Питання профілактики правопорушень розглядались на засіданнях ради профілактики правопорушень , батьківських зборах, батьківських зустрічах, раді школи на нарадах при директору та його заступниках. Учні школи були активними учасниками спортивних шкільних та районних змагань призові місця під час яких здобули Довгалюк Руслана(10 клас), Сідлярук Марія (10 клас), Пасічник Дмитро (10 клас), конкурсної програми «Нумо, хлопці», заходів до Дня здоров’я. Постійно здійснювався контроль за відвідуванням учнями навчальних занять. Учні школи, відвідуючи позашкільні гуртки, представляли свої роботи районних, обласних та всеукраїнських конкурсах та виставках (учениця 10 класу Гринюк Мар’яна). З 02.06 по 19.06.2015 року в школі діяв мовний табір «Літо з англійською». З ініціативи учнівського самоврядування в школі проводились прийом учнів 5 класу у козачата, учнів 2 класу в організацію «Барви землі», проведено вибори учкому та ряд виховних заходів. Учні школи приймали участь у районному зльоті козацьких об’єднань. Питання із виховання дітей виносились на загальношкільні та класні батьківські збори, батьківські всеобучі, батьківські зустрічі. Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Учнівський комітет», який очолювала лідер школи Сідлярук Марія на районному зльоті лідерів була обрана заступником Президента. При учкомі діють комісії: «Навчальна комісія», «Дисципліни і порядоку», «Спортивно масова», «Організаційно - побутовий сектор», «Культурно - масовий» «Прес-центр» і «Комісія по роботі з молодшими школярами». З ініціативи учнівського самоврядування проводяться рейди, виховні заходи, конкурси та змагання. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «Дзвіночок». З метою виявлення вихованості учнів проводиться двічі у рік моніторинг вихованості учнів. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить: • інвалідів – 5; • чорнобильців – 3; • малозабезпечених - 14; • з неповних сімей – 14; • багатодітних –57. Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: участь у новорічних заходах з подарунками. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи, участь у районному ярмарку професій. Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі одинадцятикласники працевлаштовані, та навчаються в інших навчальних закладах. Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками класних та позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень. Традиційними формами роботи з батьками у школі батьківські всеобучі, батьківські збори, батьківські зустрічі, консиліуми. Тематика їх проведення підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей та із залученням практичного психолога, медичних працівників, працівників правоохоронних органів. Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно на базі Башарівської амбулаторії, діти проходять медичне обстеження. . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування 117 учнів 1-11 класів відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи. Як додаток до денного раціону дітей у школі продаються булочки. Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Будівля школи прийнята в експлуатацію 48 років назад. Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата авансу та заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. За позабюджетні кошти здійснюються поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку. За рахунок спонсора Костючка С. С. було виділено в шкільну їдальню проводку, вимикачі, включателі до електричних плит, апешку в котельню. Закуплено металопластикове вікно у коридорі спортивного залу за спонсорські гроші Братащука В.С. у сумі 1000 гривень та 560 гривень благодійних батьківських коштів і вині 840 гривень, у кабінет зарубіжної літератури за спонсорські гроші Костючка С.С. у сумі 2 400 гривень, у кабінет директора школи за спонсорські гроші Джуня Ю.І. у сумі 3 000 гривень. За благодійні батьківські кошти закуплено 2 вікна у кабінет 1 класу на суму 4 400 гривень. За рахунок благодійних коштів батьків 9295 гривень здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року (використано на будівельні та господарські товари на суму 2721 гривеня, будівельні матеріали та сітка огорожна у сумі 1352 гривні, будматеріали 1118 гривень( вині в магазин за 2013-2014 навчальний рік), пиломатеріали 1500 гривень, та 2604 гривні витрачено на поповнення інтернету, вивіски на школу та туалет, миючі засоби, трутка для мишей, яди, ремонт бензокосилки та будівельно-господарські матеріали. Відділом освіти виділено 7 000 гривень, на які було закуплено плитку на вхідні сходи, 2 банки краски та вагонку у шкільну їдальню. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів. Присутніх на зборах трудового колективу було 42, голосувало - 42. Голосувало: за - 42, проти - 0, утрималось - 0. Визнано роботу директора навчального закладу задовільною.
Переглядів: 108 | Додав: AllaPetrovska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]